Kontakt Homepage

Accellos

objednat

Příjem v systému řízeného skladu HighJump Edge

 

Příjem Zaskladnění Alokace Doplnění Realokace Sestavení sady Přeskladnění Vychystání Balení Expedice Inventarizace

 

Jedním ze základních procesů v Systému řízeného skladu HighJump Edge je příjem. Je to jeden ze způsobů, kterým zavést do skladu zboží.
Příjem probíhá běžně na základě nákupní objednávky, která je obvykle přenesena datovým rozhraním v odpovídající podobě z ERP systému, ve kterém vzniká (typicky jde o objednávku zboží od dodavatele). Existují i varianty příjmu zboží bez podkladového dokladu.

Při příjmu zboží má pracovník možnost po zahájení nebo průběžně tisknout etikety s čárovými kódy k označení přijímaného zboží - produktové, paletové, zaskladňovací a další.

Příjem velmi často probíhá současně se zaskladněním, ale jednou z možností je i příjem ve dvou krocích - příjem zboží na příjmovou plochu (následně může proběhnout např. kontrola kvality apod.) a teprve poté provést zaskladnění (viz další krok).

Hlavní vlastnosti:

  • příjem zboží na základě podkladového dokladu z ERP nebo bez něj
  • možnost tisku příjmových etiket a doznačení zboží při příjmu
  • možnost zadávat doplňující údaje o přijímaném zboží
  • po dokončení příjmu přes HighJump Edge odeslání informace o zpracování příjmového dokladu do ERP

 

< Předchozí krok | Následující krok >